2019年8月19日月曜日

#503「松屋」で「創業ビーフカレー」を食べてきました。


今日は「創業ビーフカレー」を紹介します。


【お店の情報】
松屋




【本日のお会計】
「創業ビーフカレー」
生野菜セット(並盛)
590(税込)

【入店の理由】

このところ高級海産物を食べ狂ったので
カレーが食べたくなりました。

Web検索してこのお店に入ることにしました。

【「創業ビールカレー」選択の理由】


となると期間限定の「創業ビーフカレー」が
最有力候補となります。

どうせなら「創業ビーフカレギュウ」を
食べようと思ってお店の前に立つと

「創業ハンバーグビーフカレー」の
写真が目に入り浮気するかなあと思いました。

券売機の前に立つと
メイン画面には上記2つのメニューはありませんでした。

仕方なく「創業ビーフカレー」を選びました。

【「創業ビーフカレー」を食べての評価】


牛肉の旨味が最後まで持続します。
別にそれで満足なのですが

「カレギュウ」や「ハンバーグカレー」が
どうしても気になるのでした。


【最後に一言】

帰りがけ良ぉ〜く完売機のメニューを見て
メイン画面ではなくて

「カレー」メニューから入れば
上記のカレー2種類があることが分かりました。

ということで
この二つを今後食べることに決めました。


YouTubeに動画↓もアップしたのでご覧ください。


あるいは直接→ YouTube

【今日のブログ記事の英訳】

Translate the outline of today's blog into English


As we summarized the article, the Japanese content and nuance may be different.
You can feel the contents of the blog article by watching YouTube videos.

Today's Restaurant

「松屋」(Matsuya)

Matsuya Home Page

Franchise store
About 1,100 stores in Japan, 10 stores overseas (2018/03)

Meal Menu

「創業ビーフカレー」
Beef curry.
Beef curry at the time of the establishment of this shop was restored.

Blog Summary

I went to travel and ate lots of seafood so I wanted to eat curry rice.
I chose this shop and menu by web search.

I wanted to eat beef curry, hamburger curry, but there wasn't a food ticket vending machine.

Before I left the shop, I searched the menu of the food ticket vending machine well.
I found a menu of beef curry and hamburger curry.

Next time I came to this shop, I decided to eat these menus.

にほんブログ村 グルメブログ フードライターへ


松屋 桶川店牛丼 / 桶川駅
昼総合点★★☆☆☆ 2.8

0 件のコメント:

コメントを投稿